Koncepcja Zizzi

The Zizzi concept

Posiadająca ponad 120 sklepów marka Zizzi cieszy się pozycją lidera w Skandynawii i jest dobrze rozpoznawalna w naszej grupie docelowej. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się marką dla osób o krągłych kształtach w Skandynawii i dlatego pracujemy teraz nad ekspansją na inne części Europy oraz nad rozwojem naszej platformy e-commerce.


Zizzi to znacznie więcej niż kolekcje i kampanie – to również kompleksowa koncepcja, obejmująca atrakcyjne możliwości franczyzy ze wsparciem sprzedaży i zakupów, działaniami sklepu, szkoleniami personelu, marketingiem, PR i wieloma innymi korzyściami.


Firma Zizzi opracowała również własny, unikalny asortyment, który oprócz zapewnienia optymalnej dostępności ubrań, opiera się na chęci zapewnienia naszym klientom najlepszych wrażeń z zakupów – zarówno pod względem wyboru produktów, jak i poziomu obsługi oraz ogólnej atmosfery podczas wchodzenia do sklepu Zizzi.


Kiedy nasi klienci odwiedzają sklep Zizzi ważne jest, aby zawsze czuli się mile widziani i trafili pod opiekę profesjonalistów. Atmosfera w sklepie powinna być przyjazna i ciepła, a klienci Zizzi muszą zawsze czuć, że otrzymują dobre i poważne porady, którym mogą zaufać.