Nowa DARMOWA usługa wymiany Zizzi

Zamówiłaś/eś coś, co nie pasuje, albo wybrałaś/eś niewłaściwy kolor? Nie martw się! Korzystając z naszego portalu zwrotów na stronie internetowej, możesz łatwo i bezpłatnie wymienić swoje zakupy.

Łatwa wymiana

Nie musisz składać nowego zamówienia – po prostu poproś o wymianę online, zwróć produkt, a my zajmiemy się resztą.

Darmowa wysyłka

Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem lub dostawą nowych produktów.

Gwarancja ceny

Jeśli ten sam produkt w innym rozmiarze lub kolorze kosztuje mniej, zwrócimy Ci różnicę. Jeśli jest droższy, nie zapłacisz dodatkowo.

Brak ukrytych opłat

Nasza usługa wymiany jest w 100% bezpłatna – bez dodatkowych opłat i niespodzianek.

Jak to działa?

Wymiana przedmiotu jest szybka i łatwa! Po prostu wykonaj poniższe kroki, aby poprosić o bezpłatną wymianę na inny rozmiar lub kolor.


Krok 1

Zaloguj się do naszego portalu zwrotów. Możesz znaleźć link na dole naszej strony internetowej w sekcji „Returnportalen” lub kliknąć [tutaj].

Powrót
Wymiana

Krok 2

Wybierz zamówienia zawierające przedmioty, które chcesz wymienić.

Powody wymiany
Liczba
Kupiłam rzecz w wielu rozmiarach
Rzecz nie pasuje do mnie
Kolor nie był zgodny z oczekiwaniami

Krok 3

Wybierz odpowiedni przedmiot i kliknij „Wymień”. Musisz również podać powód, dla którego chcesz zwrócić przedmiot.


Krok 4

Zobaczysz teraz rozmiary i kolory dostępne do wymiany. Jeśli rozmiar lub kolor jest niedostępny, nie pojawi się na liście.


Krok 5

Po wybraniu wszystkich przedmiotów, które chcesz wymienić, kliknij „Przejdź do potwierdzenia” u dołu strony.


Krok 6

Przejrzyj i potwierdź wniosek o wymianę.

FAQ

Nie. Oferujemy bezpłatną wysyłkę zwrotną i bezpłatną dostawę w przypadku wymiany. Nowy przedmiot zawsze wysyłamy standardową przesyłką.

• Możesz zwrócić przedmioty, które są za duże, za małe, jeśli nie pasują lub nie mają oczekiwanego koloru.

• Możesz wymienić swój artykuł na inny rozmiar lub kolor tego samego produktu (nie ten sam rozmiar lub kolor).

• Towar, na który chcesz wymienić swój produkt, musi być dostępny w magazynie w momencie wymiany.

• Nie można wymienić produktu, jeśli jest on zwracany z powodu wady.

• Po potwierdzeniu wymiany, rezerwujemy dla Ciebie nowy przedmiot.

• Musisz odesłać swoją paczkę zwrotną w ciągu 7 dni. Jeśli w tym czasie etykieta zwrotna nie zostanie zeskanowana, Twoja rezerwacja zostanie anulowana.

• Jeśli nowy przedmiot jest tańszy w momencie wymiany, otrzymasz zwrot różnicy.

• Jeśli cena wzrosła, nie musisz płacić dodatkowo – wymiana pozostaje bezpłatna

• Wszelkie zwroty należności są zawsze dokonywane przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto przy pierwotnym zakupie.

• Gdy wymieniasz przedmiot, tworzone jest nowe zamówienie.

Będzie to poprzedni numer zamówienia z dodanym „EX01” lub „EX02”, w zależności od tego, ile razy użyjesz zlecenia wymiany w ramach danego zamówienia. Do tego nowego zamówienia ma zastosowanie standardowy proces składania zamówienia.